• (Android) MouseBot hack za neskončne točke

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ MouseBot ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ MouseBot IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hack za neskončne točke ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ MouseBot 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Kadar koli grem naprej, se zruši, ne moreš igrati

    Res je zabavno in spominja me na to, kdaj bi to igral pri 7 letih, se ni spremenilo. Spominja me na otroško kapuco. Nadaljuj z dobrim delom!

    Popolnoma sem odvisen od te igre - ki ima svojo ceno, ker sem jo premagal v nekaj dneh in zdaj nimam kaj početi. Piše, da arkadni način obstaja, vendar ne, in to je v resnici edini razlog, da dobi 4 zvezdice. Obožujem igro – vizualne slike so zabavne, obožujem ljubezen do miške in vseh možnosti prilagajanja, igra pa hitro postane bolj zahtevna (in frustrirajoča), tako da se zabavam. Všeč mi je tudi preprostost mobilne različice. Želim si samo arkadni način


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :